Tuesday 18 October 2011

Върша всичко по правилата


Оби4ам да пи6а грамотно
(Ралица Радева)


       Аз съм амбициозна и отговорна. Върша всичко по правилата. Писането е моята страст.Обичам да пиша стихотворения, разкази, есета. Те са моята душа. Винаги, щом за почна да пиша, се стремя да го правя грамотно, защото начинът на писане не само разкрива душата на човека, но и характера му.
       Обичам да пиша грамотно и се старая да пиша така, защото съм млада, защото така трябва и защото това е моето самоуважение. Това ме прави добра ученичка и показва нивото на знанията ми. Не може ученик, завършил основно образование, да не може да пише грамотно. Това, освен че показва колко безотговорно е отношението му към писането, но и посрамва учителите му, защото те са положили много труд да го научат, но нищо не се е получило.
        Конкурсите се печелят с можене и с показване на качества, а едно от тях е грамотното писане.
        Обичам да пиша грамотно във всяка ситуация, дори когато общувам чрез интернет, но не го правя просто защото така трябва, а затова, че е по-представително. Правя го, защото това е моят личен стил, моят начин на изразяване. ,, Ако ще е гарга, да е рошава.’’ Ако ще пиша добре, ще го правя постоянно, независимо от ситуацията.
       Обичам да пиша грамотно, защото така никой не може да се присмива на мен или на моите текстове. Аз съм човек естет. Обичам хубавите неща! Обичам нещата, които пиша, да се харесват на хората, това ме удовлетворява. Няма по-добра награда от това, което правиш, да бъде харесвано и положително оценено.
      Обичам да пиша грамотно, защото това ме прави по-уверена. Чувствам се една стъпка пред другите. И пред мен ще има повече отворени врати, а другите ще мога сама да отворя. Увереността ме прави по-силна и нахъсана - вярвам, че мога да се справя с всички трудности.
      Обичам да пиша грамотно, защото това ме прави победител. А победителите всички ги харесват и уважават. Аз съм победител! Умението ми да пиша грамотно, старанието, което полагам – ето тези неща ме правят победител. Защото аз се трудя много и това е моята награда. Макар и малка, тя е важна за мен. Защото в малките неща намирам голям смисъл.
      Оби4ам да пи6а грамотно. Обичам шестиците и четворките (по-рядко). Но предпочитам и шестиците и четворките да са на мястото си. Буквите трябва да са в думите и в изреченията, а цифрите - в задачи. Най-вече обичам да виждам шестиците в бележника си, а това става най-вече, защото умея да пиша грамотно.
  

No comments:

Post a Comment