Tuesday 18 October 2011

Последен шанс




Скъпи приятели, чувствам се все по-пълноЦЕННА, изпълнена с вашите мисли и творчески попадения. С искряща радост ви съобщавам, че желаещите да подкрепят идеята стават все повече с всеки изминал ден. При толкова много творби бих станала една дебеланка, ако имах веществено тяло, но в „Е-пространството”  – за щастие –  няма подобни проблеми.
За да дам равен шанс и на тези, които присъединяват творчеството си  във финалните дни, удължавам крайния срок до 24 октомври 2011 г

Гласуването ще бъде от 24 октомври  до края на месеца. Опцията „Xаресва ми” („Like”) ще е достъпна от 24 до 31 октомври 2011 г.

 „Защо” ли? Защото това ще ви даде възможност в тази една седмица спокойно да прочетете отново всички творби и да прецените кои от тях заслужават вашия глас.
 Ще можете да оцените внимателно както мисълта и стила, така и правописа на участниците, защото за да е максимално почтено и да отговаря на идеята всичко е публикувано в автентичния му вид. Да обичаш грамотното писане е похвално, но още по-важно е и да го практикуваш, нали? Така че когато гласувате, не забравяйте нито за миг основната идея – изберете грамотността!

Всички вие Отлагащи-за-съвсем-последния-момент творци, изпращайте ми своите разкази на познатия адрес e.knigata@gmail.com .

4 comments:

  1. В събота на 15. 10 преди края на срока изпратих една своя творба, но тя все още не е публикувана. Надявам се да няма проблем с нея. Ако има нещо, кажете ми, за да се поправя.

    ReplyDelete
  2. Идентичен е и моят случай – пратих творбата си в неделя. Ако по някаква причина не можете да получавате писма от пощенската услуга, която ползвам, ще Ви я пратя по друг начин.

    ReplyDelete
  3. Аз също изпратих есето си в неделя, но все още не е публикувано.

    ReplyDelete
  4. Привет, драги творци. Благодаря ви за хубавите разкази, които пращате, както и за подкрепата, която ми оказвате в тежката битка срещу неграмотността.
    Към момента са публикувани всички разкази/есета, които стигнаха до мен. Моля, ако някой не е видял качен своя разказ, или не е получил отговор на изпратеното писмо, да ми пише отново, или да се свърже с мен на посочените координати.

    Слънчева и грамотна сряда ви желая,
    Е.Книга

    ReplyDelete